رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد
سرخط خبرها

تعرض مرد خارجی به زنان با همدستی هووها

  • کد خبر: ۱۹۹۶۰۰
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
تعرض مرد خارجی به زنان با همدستی هووها
مرد تبعه خارجی که متهم است با همدستی همسرانش به سه زن تعرض کرده است، اتهاماتش را انکار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، اولین شکایت از این مرد یک سال قبل به پلیس داده شد. زن جوان به ماموران گفت: در همسایگی ما مردی افغان با دو همسرش زندگی می‌کند. این مرد به من تجاوز کرده است.

این زن گفت: من در همسایگی نعیم و دو همسرش به نام‌های ناز و گلایول زندگی می‌کنم. چون مهاجر غیرقانونی هستم نمی‌توانم به‌راحتی به کشورم رفت‌وآمد کنم. نعیم به من گفت آشنایی در سفارت دارد که می‌تواند برایم پاسپورت تهیه کند و بعد هم برگه اقامت ایرانی برایم بگیرد تا به‌راحتی رفت‌وآمد کنم. روز حادثه به خانه نعیم رفتم تا پیگیر کارهایم باشم. آن‌ها چیزی به من خوراندند. اصلاً فکر نمی‌کردم مردی که دو زن داشته باشد، باز هم به فکر تجاوز به زن دیگری بیفتد، اما نعیم به من تجاوز کرد و دو همسرش هم فیلم گرفتند. وقتی عصبانی شدم گفتند اگر به کسی حرفی بزنم فیلم را پخش می‌کنند و بعد هم نعیم گفت باز باید به او تمکین کنم.

با این شکایت بود که ماموران نعیم و دو همسرش را دستگیر کردند. در حالی که مرد افغان به اتهام یک فقره تعرض بازداشت شده بود، دو زن دیگر که از دستگیری او باخبر شده بودند به پلیس مراجعه کردند و گفتند آن‌ها هم در معرض آزار و اذیت قرار گرفته‌اند.

این دو که از اقوام نعیم هستند گفتند: همسران نعیم به بهانه دیدار چند مرتبه ما را به خانه‌شان کشاندند و بعد هم نعیم به ما تعرض کرد. ما از ترس سکوت کرده بودیم، چون گفته بودند اگر حرفی بزنیم اذیت‌مان می‌کنند؛ اما حالا که بازداشت شده است شکایت داریم.

وقتی همسران نعیم تحت بازجویی قرار گرفتند، مدعی شدند نعیم با زنان زیادی رابطه داشت، اما همه آن‌ها صیغه نعیم شده بودند. این دو متهم گفتند: ما از روابط متعدد شوهرمان راضی نبودیم؛ اما آن زنان صیغه‌ای شوهر ما بودند.

ناز همسر اول نعیم گفت: من با هوویم گلایول در یک خانه زندگی می‌کردم و هر یک اتاقی داشتیم. کار‌های خانه را با هم انجام می‌دادیم. هر چند وقت یک بار شوهرمان با زنی صیغه‌ای به خانه می‌آمد و چند ماه بعد که صیغه تمام می‌شد، آن زن می‌رفت. ما در این رابطه نقشی نداشتیم.

در ادامه نعیم تحت بازجویی قرار گرفت. او مدعی شد شاکیان همسران صیغه‌ای او بودند. این مرد گفت: همسران عقدی من در یک خانه زندگی می‌کنند و رابطه خوبی با هم دارند. من چند باری صیغه کردم، اما این زن‌ها فکر می‌کردند، چون من اجازه اقامت دارم می‌توانم برای آن‌ها هم اقامت بگیرم؛ وقتی نتوانستم این کار را بکنم این زن‌ها از من شکایت کردند.

با تکمیل تحقیقات متهمان پای میز محاکمه رفتند. در ابتدای جلسه که در شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، با توجه به اینکه همه شکات حضور نداشتند، فقط یکی از آن‌ها شکایت خود را مطرح کرد و گفت: همسران نعیم به من مواد تعارف کردند. من یک دم گرفتم. فکر نمی‌کردم آن‌ها بلایی سرم بیاورند، ولی نعیم به من تعرض کرد و فیلم گرفت. من نامزد داشتم و نامزدم ترکم کرد.

وقتی نوبت به نعیم رسید، گفت: او دروغ می‌گوید. زن صیغه‌ای من بود. چون نتوانست به خواسته‌اش برسد از من شکایت کرده است.

با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->